Tiden går fort



Gud. Det är fyra dagar kvar till jul. Helt sinnesjukt vad tiden
går fort nu. Jag vet inte om man ens hunnit med allt mys
så som man gör innan julaftonen. Vi tog upp granen i förrgår..?

Någonting jag har hunnit med i allafall är julbaket. Jag har bakat
olika kakor, saffranskaka, pepparkaka, chokladtryfflar och igår
gjorde jag min allra första marmelad som jag har tänkt att ge bort i
julklapp. Dessutom (men sen lovar jag att jag är färdig) ska jag göra
min egna färskost ikväll när jag slutat jobba. Spännande!

Som sagt. Sitter på jobbet. Matten är slut. Jobbar nu heltid.
Hej inge mer liv! Jodå, känns bra att inte flänga runt överallt på
dagarna. Nu har jag mitt 8-16 jobb igen.

Vi hörs mer innan jul!!
Puss & Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0