Soffan är på g!


Har äntligen beställt min soffa nu från IKEA. 5/1 kommer den levereras hem.
Tog med full service så den levereras ända hem till mig. Kosta 500 kr extra men
det är det värt. Jag har ingen bil och inget släp och ingen ledig dag på ett tag
så kan ändå ta hemkörning. Blir lite lyxigare då! Nu längtar jag!! Snart är allting
ordnat och på plats igen så lägenheten känns som mitt hem med mina saker.

Min bror var så snäll i tisdags och köpte hem tv och dator åt mig när han ändå var
i Gävle. Så nu ska jag bara åka ner på IKEA någon helg och köpa en bokhylla sen
har jag allting klart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0