Snart helg!!



Går snart på ledighet. Eller ja, jag ska vara ledig imorgon hade jag tänkt.
Jobbade trots allt dagen innan julafton. Men nu behövs det städas,tvättas
och plocka undan lite julsaker hemma så tog en ledig dag.

Ikväll blir det att gå ut och äta och gå på bio med Ida! Ska bli väldigt
trevligt. Längesen man gick på bio, varför gör man inte det oftare?
Vi hade tänkt se den omtalade The girl with the dragon tattoo.
Imorgon ska jag träffa Hanna en stund och sen dra mig ut till stugan där
familjen är för att mysa till det riktigt ordentligt och sova över och testa
nya braskaminen!! Sen på lördag är det nyårsafton och då blir det galej.
Söndag ska jag sova, sova och sova ännu mera!! Behövligt.

Händer det nå spännande för er på nyår?? Blir det firandes med vänner
eller släkt & familjen med en fin middag? Gott nytt år på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0