Klappar

Har ni köpt klart alla julklappar än?

Jag tror att jag är färdig med mitt iallafall. Mamma har jag köpt ett set
med diskmedelspump, diskborsthållare och fat i en fin sere. Pappa
ska få Leif GW Perssons bok och en whisky, mormor ska få det
jag har bakat (marmelad och skorpor), farmor ska få jättesköna
tofflor/uggs och svärmor ska även få min marmelad och skorpor.

Sambon säger jag inte vad jag har köpt till utifall han läser mina inlägg.
Brorsan är helt omöjlig, han har inte besämt om vi ska köpa julklappar
eller inte så jag vet inte än. Kaj fick sin i förtid, igår handlade jag
en kattbur med fluff i (han älskar den, konstiga katt, satt i den hela
kvällen igår och kurrade).

Så. Är rushen över nu tror ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0