Fredag & inget mer...

Nu har det återigen gått en vecka. Denna vecka har inte varit roligare
än att jag råpluggat till sista provet. Låter inte alls för kul.
Kan tala om att det inte var de heller. Men när jag igår fick reda på
att jag klarade det så känns det så värt det.
Idag har jag inte varit på jobbet. Fått problem med urinvägarna igen.
Har somsagt lite återkommande problem med det sen jag
var 13 år. Har ätit kur på kur utan att bli riktigt fri från det.
Ikväll ska sambon på julbord med jobbet sitt. Jag hade tänkt gå till mor
och far och dricka vin och må lite bra faktiskt. Ingen annan som är sugen
på att sätta sig på något ställe och ta ett glas?? Vore nice.
Ha en fin fredagskväll! Jag ska fortsätta med tvätten som jag tillbringat
min dag åt med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0