En aning stressad



Jag erkänner att jag är en aning stressad så här inför jul.
Igår gjorde jag första delen av färskosten, lagade mat, tog en
promenad med mamma & sen kom anton och emelie och fikade.



Idag ska jag simma med mamma, göra klart färskosten och lovade
att hjälpa grannen att fixa in hennes garderob. Skulle behöva
julstäda även då det börjar bli smutsigt hemma (städar 1 gång i v).



På torsdag blir det att handla klart julklappen som vi ska byta
med brudarna, blir bjuden på gröt & glögg av föräldrarna och sen
kommer ida hem så vi ska träffas och byta julklappar.

Ahhh.....jag har julstress!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0