December månad

Då har vi äntligen fått gått in i december månad. Mysigaste månaden på året.
Men vart är nu snön?? hallå, ingen riktig jul utan snö. Så är det bara.

Ska snart ta lunch och gå ner på stan för att äta med mamma och handla lite.
Ikväll har jag inga speciella planer. Ska nog ta och laga något riktigt gott
som jag inte kunnat äta när jag körde FF, typ potatisgratäng eller liknande.
Har ju som sagt klarat av 30 dagars träning och kost. Riktigt nöjd!!!

Imorgon ska jag träffa Sanna, träna & sen på tjejmiddag hos Sara.
På söndag fyller sambon år och på kvällen firar vi 2:a advent med mor och far.
Hur ser eran helg ut?? Massa julmys? Har ni snö eller inte??


En gammal bild sen vi var och åt julbord. I söndags var vi i Skärså
och åt på Albertina. Riktigt gott var det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0