Vita veckor


Ja, det är precis så som det låter. Jag har nämligen lovat mig själv
och min mor att jag ska ha två vita veckor. För att fuska och tona
ner på det lite har jag sagt att det började i lördags, istället för igår.
För då får jag nämligen gå ut nästa lördag då förmodligen Linn kommer!
Och det får vi inte missa gott folk! Nu ska vi visa gävleborna söderhamn.
(Bli inte allt för besvikna).

Två vita veckor betyder att jag får inte äta/dricka:
- alkohol
- godis
- chips/popcorn
- läsk
- fet mat
- kolhydrater (bestämt själv)

Egentligen håller jag på med GI men tänkte ta ett steg längre och bara
testa två veckor och se sedan om det är lika stort sug efter allt. Sen
fortsätter jag till GI metoden igen.



Så, tror ni att jag klarar det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0