Totalt glömt bort..



Hej alla igen! Och HEJ BLOGGEN!

Jag såg nu att jag inte skrivit sen ja..evigheter, trots att jag lovade mig själv
att jag skulle skärpa mig och börja på mitt skrivande igen. Men en incident
hände och det var vell det som fick mig att tappa lusten en aning.

Men nu är jag back on track igen - får vi hoppas för den här gången.
Och ja, en del har hänt sen sist jag skrev. För att inte tråka ut dom som läser
och för att inte få skrivkramp så summerar jag ganska kortfattat vad som
har skett under tiden.

- Jag åkte på en mindfullnesresa med omvårdnadsklassen till Amorgos och
vandrade i berg! (Vilken känsla)
- Jag och älskling firade ett år tillsammans
- Jag tog studenten!!!
- Jag har jobbat som en tok hela sommaren
- Jag och älskling åkte på resa till turkiet i två veckor
- Jag har tatuerat mig 2a gången (visar sen)
- Har träffat en underbar tjej i Gävle som jag blivit bra vän med
- Har börjat plugga lite igen

Så ser mitt liv/har mitt liv sett ut. Det är nog inte så konstigt att tiden har gått
fort med tanke på allt kul och härligt som har hänt detta år. Så nu är jag somsagt
motiverad igen, visst är det kul att läsa bloggar men det är roligare att skriva
sin egen oavsett hur många eller några som läser den.

Tack & hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0