Mysonsdag


Dagen har varit skräckinjagande samtidigt som att den varit mysig och
den förkommer att bli mysigare. Var till tandläkaren på morgon vilket
jag tycker nog är det jobbigaste man kan göra av allt. Det är så otäckt
när dom stoppar instrument i munnen och ska ta bilder på tänderna.
Fick åka hem till Olle och bli tröstad medan hon bakade bullar!

Sen har jag fikat med Sara, Sanna, Anton & Linnéa. Nu blir det att
åka till Olle för en promenad och sedan kaffedrickande i soffan. Mys!


Jag & fina Olivius på balen!

Nu ska jag göra mig iordning så hon inte blir galen. Puss och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0