Lördag


(Gud vad jag saknar mitt långa hår..typiskt!)

Har haft en ganska omtumlande dag men tänker inte gå in på det
så mycket. Känner bara att jag inte orkar så mycket mer, det tär
på en.

Igår var det en trevlig dag. Jag och Olivia åkte på Ikea och handlade
en massa prylar. Sen på kvällen åt vi tacos med karlarna och tittade
på Idol. Jag spöade även alla utom en i Mariokart (trots att jag hatar
det spelet och blir hypernervös av det).

Idag har jag tagit en behövlig promenad och varit för mig själv.
Vet inte vad det kommer att visas sig bli senare, tänk vad ensamt
det kan bli av att man avstår från alkohol ett tag..skumt..inte sant?

Dags att säga hej från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0