I like the way when you shake your ass around me



Nu har jag laddat två maskiner tvätt, hämtat väskan och laddat kameran
inför min resa. Oh, gud vad det ska bli kul!

Dessvärre trodde jag min resa höll på att få sig ett slut innan jag ens hann
dit då biljetterna började krångla. Hade smsbiljetter och skulle få 3 st olika
sms för varje byte jag skulle göra. Nackdelen var att tredje biljetten som
skulle ta mig från sundsvall till själva umeå inte gick att öppna. Jag fick
panik och började nödtrycka på smset tills det fick nog och stack.
Jaha? Vad gör man nu? Men jag ringde till SJ så nu har jag alla biljetter jag
ska ha för att komma dit och hem.

Ska fortsätta att greja lite här hemma för att bli klar. Det är tjejkväll nere
på stan ikväll som Sanna ville så gärna gå på så jag försöker bli klar så
jag kan följa henne.

Sen ringde Malin & Mattias och ville ha en bastukväll i min stuga ikväll, så
vi får se vad som händer runt om här.
PÖSS!


Kommentarer
Frida

Sv: Åh, tack! Den är från Lindex. Nu var det ett tag sedan jag köpte den dock. :)

2010-11-04 @ 18:16:54
URL: http://thefworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0