I know your feeling.


Jag älskar dig Ida, ska bli så skönt att få vara med dig en hel helg!


Jag kan inte säga mer än så att jag har fått smakat på min egen medicin.
Och jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv heller då man får
skylla sig själv och förvänta sig konsekvenser i det man gör.

Men att jag skulle såra den jag älskar högst av allt trodde jag inte.
Jag har sjunkit lågt måste medge.

Det finns inte ord på hur mycket jag älskar dig och jag accepterar
vilket än beslut du tar. Trots att jag inte kan leva utan dig, får jag
lära mig att det kanske kommer att bli så.

Sitter nu och ska beställa tåg till Umeå för att spendera helgen med Ida.
Jag behöver komma bort från stan, bort från min säng och allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0