Uselt!!





Hejsan!

Jag insåg när jag klickade runt och läste andras bloggar att jag
själv har varit riktigt usel på att uppdatera. Och jag som lovade
mig själv att jag skulle bli bättre på det. Hur många nyårslöften får
man ha egentligen? Äsch. Sådant behövs inte för att man ska göra nå.

Sitter nu och väntar på att pappa ska göra färdigt den där fisken som
ligger i kylskåpet. Sen ska jag trotsa min klenhet och förkylning och
åka iväg på träning. Det är väl bra? Tog ut mig alldeles för mycket förra
veckan. Det ska bli en mer sansad träning hädanefter.

Nej nu tror jag att jag måste ge gubben en spark snart!!

Ha det fint! :)
Pussen & Kramen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0