Tristess



Måndag.

Ja, det är inte konstigt att dom säger att 70% av folket
blir deprimerade vid den här årstiden?
Har varit hemma hela dagen idag för jag blev sjuk imorse.
Hur deprimerande är det inte att allting är mörkt och trist?

Iallafall ska jag bege mig till Malin efter en dusch. Blir skönt att
kunna prata av sig lite. Saknar henne. Tråkigt när det ibland blir
att man så sällan träffar människor som man tidigare umgicks med
jämt och var en som närmast. Syftar på fler. Men man får kämpa
på och försöka hålla glöden uppe!

Nu beger jag mig in i duschen!
Puss & Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0