Tisdags eftermiddag






Halloj igen!


Har inte gjort allt för mycket denna dag. Ska fixa en spinningskiva åt Sanna,
baka bröd & kila över till moster en snabbis. Var tänkt att jag skulle åka
iväg och träna men som jag känner mig nu kommer jag inte klara av det.
Förkyldningen gör sig bara mer & mer påmind. Skulle dock vara superskönt
med en lugn & uppfriskande promenad så denna ständiga huvudvärk kanske
försvinner?


Nu vankas snart mat (fisk, för andra gången idag) och sedan kommer nog
E när han har slutat jobba osv. Blir att mysa till DH ikväll!



Vad händer för er? ♥
(Ps. Är det bara jag som längtar efter snö nu & riktig vinter?)


Kommentarer
Anonym

Jadu, fotboll har min kväll bestått av, och kakbak, och kakätning!!

2009-11-24 @ 22:37:01
URL: http://oliva.blogg.se/
Lina

Svar Olivia: Inte så himla oväntat faktiskt! Skaffa dig en egen prylbod snart tycker jag ;)

2009-11-25 @ 15:00:01
URL: http://linasplats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0