(Söndag)


Första advent står i dörren. Och det är härligt, men inte riktigt med
julkänslor har jag fått dock. Snön syns inte till på långa vägar och
jag tycker att det borde sättas igång nu. Tycker inte ni det?

Idag har vi legat och dragit oss i sängen en lång stund och vaknade
med att frukosten var framställd. Mys!
Men i all hast blev jag lämnad helt själv då E skulle på träning.



Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig färdig. Ska nämligen på
julbord idag med mamma och några till. Är julmarknad där också
så ska passa på att kika lite också.

Hörs mer ikväll!

Vad händer för er? (Kan vi få lite snö nu tack?)


Kommentarer
Hanna

VI har snö :)

2009-11-29 @ 22:03:36
URL: http://hannawireen.blogg.se/
felicia

hej hej, kommentera min blogg och följ gärna den med bloglovin.

Vi är två tjejer som skriver om allt!

Kom gärna med idéer på vad vi kan skriva om och vad vi kan förbättra puss på dig!

2009-12-01 @ 17:46:01
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0