(Lördag)


På lördagen hade Matilda fått för sig att åka till Trönö
och lyssna på trubadurer i kyrkan (trodde jag). Så jag tänkte att jag
skulle medfölja henne. Det hela slutade med att jag & E åkte
dig medan hon & Elin åkte i en annan bil.

Två timmar senare, en bitter E och träsmak så var "konserten"
slut. Hungriga skyndade vi oss hem kl 8 och åt paj med E's föräldrar.
Jag är skyldig E en stor tjänst säger han. Men jag hade ingen aning
om att det skulle ta sådan tid med det hela. Äsch =)


Less karl!


Det var trots allt fin stämning i kyrkan med julsånger och tända ljus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0