Hej & välkommen tillbaka Lina..


(Min fantastiska kommande balkläning i färgen champagne dock!)



Tack för den.
Ja, jag måste be om ursäkt. Jag har varit otroligt dålig på
att uppdatera TROTS att jag lovade mig själv att jag skulle damma
av denna blogg och börja utnyttja den mera, eftersom jag älskar det!

Trots det har mitt senaste inlägg handlat om den stora sorgen som inträffade
oss alla i maj. Och sedan dess har jag haft ett långt och underbart
sommarlov med resor, jobb, vänner och pojkvän inräknade.

Sedan började ju skolan igen och allt vad det innebär nu när man går sista
året. Man ska fixa balklänning, kläder, studentmössa, bil, ja allt.
Så det håller jag på med nu. I augusti tog jag körkort och i oktober åkte
jag och tre vänner till Bulgarien (nog det bästa jag har jag gjort!)
Har skaffat mig ett extra jobb också för den delen, så ni kanske förstår var
all tid tar vägen någonstans.

Nu ska jag faktiskt bege mig till gymet, crosstrainern ropar på mig!
Ska återkomma inom kort.

Puss Lina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0