Gästbloggare;




Hej!

NU sitter man hemma hos lina och såklart så blev man tvingad att skriva nå. Men vad ska man skriva om då? ska man skriva att man har nyss blivit fri från halsfluss och börjat träna eller att man måste sluta jobba på sin egen födelsedag, eller nå helt annat? som ni läser nu så verkar mitt liv verkligen oturligt med halsfluss och sluta jobba, men inte e ja bitter inte, jag har ju lina och hon är verkligen guld värd och jag hoppas alla förstår det så ta hand om henne, alla vänner och inklusive mig, och jag blev även tvingad att skriva något snällt, men det här skriver jag helt frivilligt!

Men jag hoppas att det är första gången och sista gången jag skriver en blogg, inte min grej riktigt,

Simma Lungt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0