Dessa förkyldningsperioder..




Måndag.

Jag säger, lovar och peppar mig själv till att jag ska börja
blogga igen. Men tror ni det händer? Nej. Så nu jäklar, kanske
någon annan får börja ta och dra det ur mig istället. För jag verkar då
inte få igång mig själv till att blogga mera.

Som ni ser skrev E i bloggen häromdagen. Bad han skriva något fint.
Så vad blev resultatet? Jo, han skrev om sin halsfluss. Roligt.

Jag hade då tänkt mig något helt annorlunda.

PS. Tror jag håller på att bli förkyld. Faktum att jag nyser konstant, krasslar
i halset och med en ständig huvudvärk. Ja man får vell bara vänta & se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0