Frost på kinderna



Då har våran kalla och fina vinter kommit tillbaka till staden efter en
kort stund igen. Bara några dagar sedan var det plusgrader med
bar mark! Men inte hänger vi läpp. Varit ute rätt så länge idag och det
känns super.

Har börjat ett helt nytt liv tillsammans med min vän Linnéa G. Ska inte
kalla det för bantning för det tycker jag är en lite fel syn på det hela.
Jag vill bli mer hälsosam och röra på mig mer. Och självklart vill
man ha resultat. Men på ett naturligt sätt! Så nu är det promenader och
styrketräning i blandad form framöver.

Nu har jag nyss kommit hem efter en lång promenad och ett matteprov.
Ska hoppa in i en varm dusch och sedan plugga lite. Behövs alot!
Imorgon blir det spakväll med mor och moster. Senare mot kvällen
party med de bääääästa. Så ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0