Allting..

Allt känns så himla värdelöst. Vad är det för mening med någonting
egentligen? Man ska nog skippa det mesta. Tjänar inget till heller.

Jag har absolut inga hopp kvar. Lever i nuet utan att känna efter eller
att tänka. Så kommer det bli nu, jag svär. Så otroligt trött på allt.
Det kan lösa sig för alla, men inte för mig. Aldrig kommer det att gå
den väg som jag vill att det ska gå. Bara att inse det från och med nu.

Vad orkar man med nu som man inte gjorde förut?......Jag är så jävla
dum i huvudet, korkad, som tror gång på gång på gång att det blir bra.
Aldrig i hela mitt liv igen. Det är mitt nyårslöfte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0