Dåliga uppdateringar, vet!



Nu har februari månad bläddrat in i almanackan. Jisses så fort det går!
Går inte att beskriva. Om man räknar ut på handen har man ungefär
4 månader kvar av denna termin bara! Sen så börjar man på att
gå i sista året i gymnasiet. Helt sinnesjukt bara tanken.

Varit riktigt sjuk förra veckan. Legat i feber i flera dagar och kännt mig
helt klubbad. Nu är det bara den förbannade hostan kvar. Plus att
jag är så täppt i näsan på kvällarna. Men vi ska väl inte klaga. Bara
det att träningen inte blir av pågrund utav det. Trist!

Mycket plugg nu framöver! Mycket matte, prov svenska, prov i trafikant
kunskap, uppgifter samhäll och vård. Pust! Bara att kämpa på.
Imorgon ska jag klippa mig och färga håret vilket ska bli hur skönt
somhelst!

Extra plus till Matildus & Oliven som gör mina dagar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0