Det är tisdag, och jag är redan slut!

Godkväll!


(Den här godingen ska jag vara barnvakt åt på lördag. Mys!)


Jisses! Den här veckan kommer att gå en aning segare än andra.
Så känns det som iallafall.

Idag har skoldagen varit rätt okej, även om jag gav upp där emellanåt.
Såna dagar är tillåtna dom med antar jag.

Hade valt pump på idrotten. Tänkte inte på att jag senare på kvällen lovat
ida att följa med på step. Känner mig helt slut i kroppen och tror inte att
jag kommer att komma upp ur sägen imorgonbitti.

Nu ska jag nog fixa till imorgon och sedan sova.
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0