Dåligt av mig



Jag borde faktiskt skämmas. Behövde nästan damma av på hyllan här,
eller bloggen rättare sagt. Såg att senaste datumet jag skrev ett inlägg
var i början av september, fick dåligt samvete och tänker nu slänga in ett
par ord eller två.

Vad är det som cirklar runt omkring mitt liv just nu? Rätt så mycket faktiskt.
Har nämligen börjar min praktik (inne i andra veckan iof) på bollnäs sjukhus.
Går som på räls hittills och det ska vi vara nöjda över. Rutinerna kommer
man in i ju fler dagar det går. Enda nackdel är tiderna och bussarna som
skapar lite problem då och då.
Annars ser jag mycket framemot min lediga helg och att få träffa mina kära
klasskamrater på fredag. Har planerat att åka lite båt (förmodligen för sista
gången i år) och sedan avsluta kvällen i min stuga och ha det allmänt trevligt.
På lördag är det Rebecca som ska döpas och mormor har middag efteråt,
kommer att ta i princip hela dagen där med.

Hoppas ni orkar läsa alltihop, ni får skutta emellan raderna. Allting är
faktiskt inte dunderviktigt det jag skriver. Saknade bloggen och behövde
skriva av mig nu när jag hade tid till det. Nej nu ska jag sätta punkt.

GODNATT PÅ ER. Ha det så bra!


Kommentarer
Anonym

ingen aning, om jag orkar så kanske jag kommer hem på fredag.

2008-09-28 @ 21:04:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0