Stress, tankar, oro


Ni som läser min blogg dagligen, eller vad man ska säga, kanske
märker hur mycket tankar och andra känslor som väller över här.
Och jag kan inte riktigt säga att allting går bra just nu. Det är mycket
på en gång. Kanske alldeles för mycket för att jag ska klara av det.

Jag måste vara bra i skolan.
Jag måste välja.
Jag måste vänta på besked.
Jag måste hålla allt inom mig och vara duktig.
Jag måste må bra.

Vill bara säga att jag älskar mina vänner som alltid ställer upp & finns
för mig!
Finns ingenting i världen som kan få mig att må bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0