Söndag vilken menas med 7 dagar kvar!!

Herregud. Snart måste man vell räkna timmarna som är kvar. Haha.
Nej men jag har en aning resfeber nu alltså.

Iallafall..

Igår gick jag ut även om jag gjorde det emot min vilja. Var som en blöt hund
när jag kom in igen. Sen tog jag en skön varm dusch och läste boken jag prata
om igår. Den är faktiskt bra! Senare kom Majsan och åt här. Vi kollade på sommar-
krysset och åt fruktsallad. Mysigt värre.

Idag har jag lite plugg att göra innan vi åker. Ska senare ut och gå en runda.
Vad händer för er idag? Solen lyser nu också, men tyvärr är graderna likadana.
Hejsvej leverpastej!



Malin plaskar i poolen, Marbella 07


Kommentarer
PBC

gud så underbar bild, perfekt färg på vattnet! titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som bakgrundsdansare: http://perfectbackcatch.blogg.se

2008-05-18 @ 21:38:18
Anonym

lämna mig inte=(

2008-05-18 @ 21:48:20
Anonym

lämna mig inte=( <3

2008-05-18 @ 21:48:57
URL: http://oliva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0