Sliten är bara förnamnet






Godkväll på er alla!

För det första så har dagen varit lååång i skolan. Inga lärare nästan, så
tiden blev till att fördriva på youtube och bloggar.

Fick ändå sluta lite tidigare på bilden och då kändes det onödigt att vänta
en halvtimme på bussen så jag bestämde mig för att gå hem.
Fiifan vad kallt det var ute! Kändes som jackan var av hål och allt blåste igenom.
Kom hem trött som en gnu. Städade lite, satte på mig raggisar mjukisbyxor och
pappas sköna stora fleece och la mig i soffan. Låg och hackade tänder ungefär.

Känner mig helt sliten. Fryser, ont i vristerna, trött och stel i höften
(efter promenaderna!) Känns inte alls så lockande att ha en hel veckas skola när
man är så här.

TACK OCH LOV FÖR SOLSEMESTER I VACKRA GREKLAND SNART!! 10 DK!

Haha. Nog med klagande från mig. Hur mår ni?
Puss och kramar!


Kommentarer
Anonym

förstår att ni inte klarar er utan mig=) Jag har ont i halsen:(

2008-05-15 @ 21:33:09
URL: http://oliva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0