Ondsag

image554


Hallå där!

Onsdag idag. Mulet väder hela dagen, förens nu när himlen börjar skymta.
Typiskt! Annars är jag något skoltrött. Skulle vilja åka bort i en månad
känns det som.

Tycker för övrigt att vissa människor man trodde man kände, kan
faktiskt förändras! Vilket är väldigt synd. Men tyvärr inget man kan göra åt.
Eller så är det någon period, jag vet inte. Får vell se hur det hela slutar.

Har ingen aning vad jag ska hitta på. Dagen har gått åt att bara vara.
Har ingen lust eller ork alls. Jo, om hannis var här och livade upp mig.
Flytta hem snart!! Ett oväntat tack till min Olle som gör dagarna så värdefulla!
Du är den sötaste vännen!

Vad händer för omvärlden?
Pussar & kramar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0