KLÄDERKLÄDERKLÄDER

image559


Allvarligt talat!! Det finns inget stopp inom mig. Jag vill bara ha mer och
mer och mer. Hittar på en massa strunt om att jag behöver det.
Nej jag behöver inga fler kläder! Får snart inte plats med dom någonstans.

H&M är den sidan jag besöker nästan varje dag. Jag klickar på en massa
kläder som sedan hamnar i shoppingbagen. Sedan tänker jag: fan vad dyrt allt
blev! Jo varför? För att jag vill ha så mycket.

Och det här är vell nästan det vanligaste problemet bland tjejer.

Vi handlar och vi handlar..


Kommentarer
MallanBrallan

äntligen har du fattat ;)

2008-05-09 @ 11:10:08
Lina

Svar Mallanbrallan: Fattat har jag, erkänt har jag inte ;)

2008-05-09 @ 19:08:09
URL: http://linasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0