Save tonight

Lyssnar på musik och tankarna bara flyger iväg.
Hur orkar man ens tänka så mycket som jag gör?

Iallafall så måste jag börja skriva min svenskauppgift. Har bara
skrivit några meningar. Har även tandvårdsuppgiften kvar.

I skolan har det bara varit som vanligt, utöver att jag är stel i axlarna och
Olivia är stel i nacken. Hon får mig alltid på bra humör förresten:
- Jag har faktiskt en jättebra uppfinning, men jag måste se till så inga
hör och snor den. Det är så här att jag har uppfunnit ett kl***mått!
(Ni kanske inte förstår. Men jag tycker iallafall att hon är för söt)

Vad har ni haft för er idag?


Kommentarer
Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-03-05 @ 18:08:26
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0