Efterlängtade fredag!

Det har nästan bara flummigt idag i skolan kan jag konstatera.
När vi spelade volleyboll idag på tog både jag och susanne i bollen istället för att
slå iväg den. Och matildas: "pratar du med mig, eller med en elefant?" var klockren!

Tittade nyss på en debatt hos Stina då det handlade om shopping.
Bland annat var Blondinbella där. Tyckte inte hon hade mycket
att komma med alls. Jag tror att hon inte förstod själv vad hon pratade
om
faktiskt! Komikern och Maria hade delvis rätt om det hela till skillnad från andra.

Då de pratade om att istället göra nytta för pengarna kom jag på att
jag skulle vilja skänka till någon välgörenhet och kanske vinna något
på det. Hittade då Hope smycket som går till barncancerfondens verksamhet.

image484
Det vore inte så jäkla dumt att lägga ut 300 riksdaler och att hälften går till
nytta faktiskt!! Gör det ni med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0