Vilken härlig helg!


(Bild från Samos, sista kvällen..)

Godkväll allihopa!

Jag har haft en mycket mysig och underbar helg. I fredags for
vi ut till stugan för att tillbringa natten där. Grillade och lyssnade på Lars.

På lördagen åkte jag in till moster för att hjälpa till med barnkalas, blev
mycket lyckat (även om barnen vägrade äta tårtan moster bakat). Senare
på dagen åkte moster jag och kusinerna in till mormor där det vankades
grillning. Myste där. Kikade på film.

Sov över hos mormor allihopa. Vaknade upp med ett skinande väder. Drog
då ner på stranden och badade och solade. Åkte hem och fixade ihop en
utsökt räksallad till mig och moder. Åt den ute på altan. Mys!

Nu är jag ensam. Har satt på mig min härliga morgonrock. Ska göra té åt
mig själv, läsa Amelia jag köpte idag och kika på en film! Imorgon ska jag ner
på stan och köpa present åt moster som fyller år. Sen blir det att fira henne.

Oj. Blev mycket nu. Men har haft det så bra. Hoppas ni har haft det bra också!
Soliga kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0