Onsdag


(Jag och kusin i Samos)

Goddagens!

Inte så roligt väder idag direkt. Regnade för en knapp timma sen. Tråkigt!
Men för det blir inte dagen sysslolös. Ska åka in till stan med ida, hennes
syster och pojje. Har tänkt att besöka loppisen för första gången! Problemet
är att jag itne har några kontanter. Får se hur det löser sig.

Ikväll ska jag iväg och kolla på knatte-fotboll. Majs syster spelar nämligen halv
6 och min kusin (elvispen, springer som en) spelar matchen efter. Ska bli
kul att se.

Ska nu ta mig en dusch och fixa mig lite. Idsan ska vell plinga då det är dags att
fara. Ha det så bra! Hoppas eran dag blir bra, med eller utan sol =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0