En mindre händelsefull torsdag


(Jag vill åtminsonde ha sol!)

Torsdag.

Från att ha varit uppbokad med massor av saker att göra, blev min
torsdag helt sysslolös. Jag vet inte om det är bra eller dåligt (man
kanske behöver en tråkig dag ibland också).

Har kollat på Sex and the city avsnitt hela förmiddagen + att jag tagit
en lång sovmorgon. Imorgon blir det förmodligen lunchträff på stan
om inte annat.

Ska nog skippa morgonrocken iallafall och klä på mig. Läsa en bok
och kanske ta en låång prommis. Inte ens ätit lunch idag..gud vad seg
jag är!

Ps. Stort grattis till sebastian som tar studenten idag (tråkigt med dåligt väder)
Hejdå på er! Pussis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0