Vad för frisyr?

Jesus vad trött och hängig man har känt sig idag. Beror på
en viss del iförsej men aldrig är det kul.

Eftersom man vände dygnen totalt under lovet så var det helt
omöjligt att gå och lägga sig vid tio-tiden igår. Låg och vred
mig i timmar.
Kollade sist på klockan och var då två.

Hoppas på att få mer sömn inatt istället. Det ger nog med sig.

Har även glömt att ringa frissan också. Är sjuk sugen på att klippa
någon ny frisyr. Gick in på veckorevyn där man fick testa på massa olika
frisyrer. Kändisarnas förstås, men skitsamma.

image333
Lite halvlångt..

image334
Nej, jag ska inte bli rödhårig. Lovar.

image335
En lugg verkar lite intressant faktiskt. Men vågar man?

image336
Eller sne lugg. Dock inte färgen om ni undrar. Står
fast som brunett faktiskt. Skulle se ut som en ryss annars.

image337
Vilket fluff! Haha. Den här var bara för kul..

image338
Testa på lite kort?

Usch! det är svårt det här. Kommer att sluta med att jag klipper topparna
eller något mindre vågat. Hm..


Kommentarer
axling

Haha se ut som en ryss ^^ det tror jag inte.
skulle dock vara lite ovant :)

förresten så hittade jag din blogg när jag sökte på kontakter på startsidan när man loggar in. :'D

2008-01-09 @ 21:11:34
URL: http://axling.blogg.se
axling

hah det tror jag nog skulle vara snyggt :)

2008-01-09 @ 21:16:45
URL: http://axling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0