Torsdag!

Vilken hemsk dag! Ont i magen, på dåligt humör, ingenting var
bra. Piss-dag!

Som tur var hade jag Sara vid min sida. Annars hade jag nog
brytit ihop. Har nu satt en gräns och den tänker jag följa starkt.

Ska fixa mina och mamma naglar inför hennes examen imorgon.
Helst skulle jag vilja slänga mig ner på golvet och gråta för ingen-
ting
. Så nere känner jag mig.
Och som grädde på moset tror vi att jag har mjölkmage. Får inte
äta nå mjölkprodukter längre så får vi se om jag mår bättre.

Har sedan lovat malin att göra henne sällskap lite ikväll.

image386



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0