Tjugoett

Idag är det alltså den 21 januari. Vilket resulterar att det är 4 dagar
kvar tills jag ska klippa mig, en vecka kvar tills mitt H&M paket
dyker upp, 20 dagar kvar tills jag får min adidasjacka och
123 dagar kvar till samosresan.

Många dagar. Men somsagt går det relativt fort.

Idag har jag avklarat en dag i skolan, jag har pluggat om hjärtats
anatomi och dess sjukdomar, tränat med ida och pluggat
om hjärtats anatomi och dess sjukdomar tills ögonen
skrynklades ihop till små russin (kändes det som).

Snart ska jag sova. Ska vänta på mamma som är på middag, ska
få en film utav henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0