Ny dag

image384

Fasiken vad svårt det var att kliva upp imorse.
Fick kasta
i mig frukosten och ta på mig en mössa för att jag inte hann
fixa håret. Men man måste vell ha såna dagar med.

Idag ska jag inget mer än att köra pump med ida och förmodligen
olivia.
Eftersom det är gratis hela den här veckan att träna så
passar man på. Iförsej har jag och ida planerat att köpa ett
terminkort..

Nu ska jag vila lite och läsa Marian Keyes (jag är som vanligt fast i
boken!)

Vad ska ni hitta på idag/ikväll?
Är det något bra på tv:n förresten? Hänger inte alls med nuförtiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0