Förlåt för dålig uppdatering!

Har varit väldigt dålig på att skriva nu ser jag. Ber om ursäkt
men kan inte riktigt komma på varför jag inte har gjort det.
Kan inte direkt säga att det har varit mycket på senaste tiden.

Iallafall gick provet som jag talade om i förra inlägget, sådär.
Hade nog pluggat lite för hårt och blandade ihop saker.
Ska få reda på resultatet imorgon.

I fredags drog jag, sofia och ida till tranan. Blev mycket lyckat!
OCH jag tog mig mod att klippa lugg och färga håret mörkare!
(Bilder kommer inom kort)
Idag har vi firat farfar som fyller år. Ska nu snart packa lite och
gå hem till majs. Blir mys där och även övernattning. Saknat
henne fruktansvärt. Hon jobbar just nu så vi träffas inte ens i
skolan längre.

Förövrigt blev jag på väldigt dåligt humör idag då jag hamnade i
gräl med en person. Att han/hon bara hade mage att säga
det han/hon sa. Ja iallafall har inte den här personen nån
påverkan på mig alls och att jag bara blir starkare utav den här
situationen. Plus att jag har fått reda på hur han/hon verkligen är.

Oj! Blev ett långt inlägg. Ska försöka korta av nu. Pratar för tillfället
med Z. Var jättelängesen man hörde eller såg honom.
Får ta en tripp ner och hälsa på! Saknar hans humor och dåliga hörsel! Haha.


image388


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0