En summering

Är trots allt itne så trött som jag borde vara. Passar då på
med att visa lite bilder som berättar vad jag gjort på mitt lov!!

image323
Varit med hannis. Jag tror det var fel på skon där. Annars är hon glad som en lärka.

image330
Busat med söta "snus" som han kallas. Heter egentligen Diesel.

image325
Spelat turtels-spel med ida och pojje. Vann faktiskt om jag ska få känna mig lite duktig.

image326
Myst med brallan.

image331
Köpt nya skor. Äntligen!

image332
Kollat på en hel del filmer. Exempelvis Anastasia.

image328
Även busat med malin, brallan...

image329
Och sedan följde hon med mig hem och tillbringade helgen hos mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0