Äntligen fredagkväll

Då är det som mest speciellt när man vet att man har lördag och söndag då man
får sova ut. Brukar oftast bli att man njuter och myser med en film i soffan.
Är för övrigt så jädrans törstig (måste vara den där tsatzikin i buffén).

Ska ta ur min Ramlösa med smak av granatäpple som jag lagt
ner i frysen så den ska bli riktigt kall,
och släcka min törst. Mmm..

Får se vad det blir för film ikväll. Tror johan hade laddat ner något.
Men klumpig som jag är råkar jag dra ur kontakten till datorn så allt
stängs av. Så jag vet inte om nerladdningen sparades. Trodde det
var till lampan. Usch vad jag kommer få skäll av han när han kommer
hem.

image370

Ska också komma ihåg att bränna en skiva till majs. Japp..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0