Onsdag

Kom hem för en timme sedan ungefär. Funderar starkt
nu på vad jag ska göra
eftersom det inte verkar vara
någon som är sugen på att hänga med och träna.

Har lite filmer att välja mellan (men då somnar jag för-
modligen), kan läsa min nya bok av Marian jag lånat,
ringa malin, kanske sara har något spännande för sig?

Mamma är inte hemma heller så jag blir ensam kvinna
i huset och det är inte lätt. Får inte tv:n för sig själv då de
ska kolla på sport. Aja, jag kommer på något!
För övrigt verkar det inte bli samma datum som jag ska
till hanna i hede. Får se när det blir..

Ska kila nu! Adjö.

image417


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0