Oj vilken dag måste jag påpeka!

Har varit en väldigt bra dag (trots att det är en måndag
då man helst vill ligga kvar och vrida sig i sängen).
Och det har jag en stor del att tacka mina kära omvårdnads
vänner som alltid är humoristiska, glada och snälla!

Iallafall har det varit träning på schemat och
eftersom Ida nu har åkt till Jokkmokk har Sofia
varit så söt och följt med mig. En stor eloge till henne!
Tack vännen.

Kom hem och gjorde iordning en god havregrynsgröt med
mjölk och blåbär. Och en liten vitamindrink till det. Mums!
image411

Har nu duschat och satt på mig sockar och mjukisbyxor.
Ska mysa i soffan framför Andra avenyn hade jag tänkt!

Vad hittar ni på denna måndagkväll? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0