La isla bonita


När man sitter och tvingar sig själv igenom flera sidor i
medicinsk grundkurs, så går det inte hjälpa att tankarna går åt
något helt annat håll.

Jag kan inte sluta tänka på att den 25:e maj kommer jag och mamma
+ den övriga lilla släkten åka till Samos i Grekland.

Snart är det ett år sedan vi i spanskagruppen åkte till Marbella.
En helt oförglömlig resa eftersom den fick spenderas med sina vänner.

image441

image442

Tråkigt nog så måste man ha något att längta till har jag lärt mig.

Tills dess är det bara att kämpa vidare och även ha  det roligt.
Och då kanske det inte känns så långt dit eller till sommaren.

image443
Sommaren ska fyllas med nya minnen och nya upplevelser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0