Uppdatering om dagen




Ja, nu sitter man här igen med en ganska så tom plånbok.
Oroa dig inte Olivia, jag har faktiskt lite cash kvar som jag ska
leva riktigt bra på denna månad! Ska börja året med en bra ekonomi.

Iallafall så blev det såklart sundsvall och birsta idag. Pojkarna gav upp
efter tre (långa) timmar och satte sig därför i bilen och lyssna på musik.
Själv så gick jag och ida och rannsakade varenda butik. Hittade lite
småfynd. Bara så jäkla synd att jag hittade en skitsnygg jacka på rea och
inte köpte den direkt utan väntade. Så när jag kommer tillbaka finns inte
storleken längre kvar...på bara några timmar?! Skit också.

Men där sparade jag 350 kr, fast visst skulle det sitta fint med en härlig
jacka som man kan variera lite med. Jaja. Nu håller jag på att plocka
undan på rummet och ska ta till och dammsuga och möblera om lite.
Vet inte om de fanns några som hade lust att göra något ikväll.

By the way har det löst sig med nyår iallafall. Blev bjudna till en fest
i Söderala hos engbergs. Trevligt!!  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0