Tog en ledig dag


Värst vad jag tar lediga dagar, men jag känner verkligen att jag
behöver dom då & då. Är så mycket ibland som vandrar omkring i
mitt huvud att jag inte klarar av att gå utanför dörren.

Ska sova hos J ikväll. Har bestämt att käka någonstans & så. Måste
verkligen prata om hur allting känns för mig. För en blixt slog ner i
mig i söndags & sedan dess har det varit så konstigt från min sida.
Har det gått för fort? Jag känner ju mig själv, så när det är något som
ruvar så är det något jag är osäker över eller funderar på.

Imorgon är det planerat att jag & holma ska kika på winnerbäcks filmen
som ska förmodligen leveras till min dörr imorgon. Vi ska käka lite
mat & bara njuta av den härliga stunden! Det går inte att beskriva.
Jisses vad jag har förhoppningar nu, Lars.

Ha ni det bra förresten? Inte alls långt kvar till jul & jag har knappt bakat nå :/
Ska göra mig iordning. J kommer snart....


Kommentarer
Anonym

åh men du, du tar verkligen lediga dagar du=P

Fasiken vad kul med filmen, den måste jag få se=D

2008-12-10 @ 17:16:53
URL: http://oliva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0