Snorig & jävlig


Olle & jag vi har det bra. Olle är snorig & det är också jag!

Inte nog med allting annat så har man fått en megaförkyldning
på posten. Great! Nyser, snorar, hostar, rinner i ögonen. Tur det att
febern har gått bort så jag kan komma åter till skolan.

Drog mig upp ur sängen imorse fast jag kände mig som ett vrak.
Synd om dom som fick se hur jag kan se ut som värst ibland,
men det bjuder jag nästan lite på. Man får tåla en snorig jävlig snorjärs.

Lilla Olivia har hamnat i samma sits som mig, så nu kan vi leka med
vårat snorkalas tillsammans
. Jippie! Eller så är det nog så att folk
drar sig undan ifrån oss. Men det är vi ju vana vid.
Ska nu hoppa i sängen och sova, fast jag har sovit i princip sen jag kom
hem från skolan. Hård och lång dag för en orkeslös liten tös.

Japp. Var vell allt i princip. För övrigt har jag inte blivit klokare på hur jag
vill ha allting heller. Fan. Jag är inte mänsklig. Monster..


Kommentarer
Anonym

HIHI, ja du och jag! The Outsidesquirrels =D

2008-12-12 @ 08:13:50
URL: http://oliva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0