It's a cold and its a broken



Vad är det som gnager? Jag förstår egentligen inte vad det är för barn-
fasoner som du håller på med egentligen. Och det skadar bara dig själv.
Tycker faktiskt du borde släppa det hela, om du nu är så bekymrad över att
vi inte tycker om dig längre. Kanske borde tänka om på betendet du med.
Inte bara vi som behöver ändra på oss. Aja, jag tänker inte anstränga mig
så värst längre. Faktiskt.

Har bakat en snoddaskaka till klassen imorgon. Ska över till J som har
julpyntat där hemma. Lovade även att göra en entré eller ett välkomnande
som det kanske heter, när jag kommer också. Hihi. Ska kika på
älsklingsprogrammet Charterfeber. Ida ringde och frågade om jag ville komma
över till henne och malin och dricka glögg. Ärligt talat hade varken jag eller malin
lust med det.
Imorgon är det sista dagen i skolan vilket kommer kännas så skönt och en sten
kommer lyftas ifrån mitt bröst. Ska fika och kolla på film. Sedan ska vi några st i
klassen käka lunch och dra iväg ut på e-center för att handla till helgen!

På fredag är det bestämt att mamma och jag ska julbaka och på kvällen drar jag,
matildus och oliven på peter jöbacks julkonsert i gävle. På lördag vankas 18 års
fest för matildus i all egen ära. Ska bli fixad hos anton och äta lite mat
sen drar vi vidare till linnea där det är förfest och sist men inte minst till matilda.
Har fått med mig två sovsällskap den kvällen också. Två stekheta brudar!

Nej nu måste jag röra på påkarna om jag ska hinna med allt ikväll. Blir även tidigt
ikväll för mig. Behöver sooooova!
Hejsvejs på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0